Skip to main content
اخبار

سرعت بخشی به عملیات اجرایی زائر سرای خراسان جنوبی در آینده نزدیک

By 7 مرداد 1398تیر 18ام, 1399No Comments

به گزارش روابط عمومی بنیاد مرکزی زائر امام رضا علیه السلام ظهر دیروز جلسه ای با حضور سید کمال الدین میر جعفریان معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی به اتفاق اعضا هئیت مدیره بنیاد زائر این استان در محل دفتر بنیاد مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه سید حسین عابدی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی گزارش کاملی از ایجاد بنیاد های زائر و اهداف بنیاد ارائه نمود. وی درادامه گفت : بخش زیادی از زائرین بارگاه ملکوتی امام هشتم از استان خراسان جنوبی می باشند که بعضا مشکلات و دغدغه های زیادی در خصوص اسکان ارزان قیمت دارند که باید با حمایت خیرین و مسولین آن استان به عملیات اجرایی سرعت بیشتری داد تا انشالله این زائرین عزیز از این امکانات بهره مند شوند.

موسی جوینده مدیرعامل بنیاد زائر خراسان جنوبی گزارشی از نحوه مشارکت خیرین و اقدامات انجام شده در استان ارائه نمود در ادامه معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت : با توجه به اهداف این طرح و در راستای حمایت از زائرین کم برخوردار استان گزارش کاملی به استاندار محترم ارائه خواهد شد و تمام تلاش خود برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی از سوی استانداری به کار خواهیم گرفت  .

Leave a Reply